wierook en melkskommel…

Toe gaan ek gister gou gou “mall”  toe.  Moes net ‘n  paar goedjies gaan doen…nie moeilike takies vir my nie.  In die een  winkel toe sien  ek mos nou dat as jy R200 of meer spandeer by die mall jy ‘n  persentjie kan gaan kry by die Centre Management…And  off I went – dis nie eintlik in my om dit te doen nie, maar seuna was saam en ek dog what the hell.  Toe stap ons maar…en ons stap en  ons stap….na 40 dae en 40 nagte kom ons uiteindelik by die Centre Management se kantoor…dodgy.  Elke geval hul vra toe my slippie en ek moet die vorm ok invul want ek kan ‘n spa-treatment wen…..hel ek wassie lus nie. So toe vul ek  in  en wag vir my presentjie……en wat kry ek??? Chocolate -flavoured-incense!!!  Ja dis die waarheid, ek loop 40 dae en 40 nagte vir wierook wat soos tjoklik stink….het ek al gese ek haat wierook???  Wel die naaste asblik kry toe die special gift…

Toe gaan verdrink ek my sorrows met ‘n aarbei smoothie…wat eers gekom het as ‘n aarbei melkskommel…..en toe na die tjoklik wierook episode was ekke nie lus vir die verkeerde sorrows-drowning-drankie nie.   Maggies,  kry dit reg die eerste keer. Dis nie asof ek eers kieskeurig was nie, maar net gese “no  cream”….wat miskien uitgekom het as “a strawberry smoothie please but i actually meant a strawberry milkshake WITH cream just to piss me off” – ek kan verstaan  hoe hy my verkeerd verstaan  het…

Die dienste in die plekke darem.

Lekka koue dag verder

RenPie

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “wierook en melkskommel…

  1. Krista

    Ek is so bly jy is ok nou met ons . . . Lekker om te lees! Bly ek is nie die enigste een wat verkeerd verstaan word met orders nie.

  2. laaks3

    def is dit jy die ?
    groete

    kobus en tersia

  3. laaks3

    Sterkte
    Is die jou plekkie Def?

    Groete

    Kobus En Tersia

  4. mielie

    wat ‘n dag! kom nou eers hier uit! ja kobus en tersia, dis my plek hierdie! tks vir die comment.

    Rene

Leave a Reply

