It has arrived…DIE tjoklit koek resep!

So, ek het nie heeeeltemal toestemming gekry om die resep te plaas nie, so julle beter gou skryf, more is hy nie meer op die hoofpost nie…

Hierdie is meer ‘n tjoklik koek in ‘n bak resep, hy moet in ‘n oondbak gemaak word.

1. Sit oond op 160

2. Sif saam:

  • 1 koppie meel
  • 1 koppie suiker
  • 2t bakpoeier
  • 1/2t sout

2.  Meng:

  • 4 eier gele
  • 1/2 koppie kookwater
  • 1/2 koppie olie
  • 1/2 koppie cocoa

Metode:

  • Klits eierwitte styf [puntjie moet styf regop staan]
  • Maak ‘n gat in die droe bestanddele en voeg die vloeistof mengsel by
  • Meng totdat die suiker gesmelt is
  • Vou die eierwitte by die mengsel
  • Bak die koek vir 30 minute in ‘n voorafgespuite oondbak [ek gebruik ‘n medium lasagne bak]

Vir die ‘topping’:

  • Smelt ‘n 3/4 blik ideal melk en 1 koppie suiker
  • Gooi egalig oor die warm koek
  • Sodra die koek goed afgekoel het, smelk die res [1/4] van die ideal melk + 1 ‘slab’ cadburys neute tjoklit – baie stadige hitte, die tjoklit skif maklik
  • Top die afgekoelde koek met die gesmelte tjoklit – rangskik die neute in die tjoklit oor die hele koek

WARNING: THIS COULD BE DEATH BY CHOCOLATE!!!!

Geniet dit 

Deffie-die-sjef 😉

6 Comments

Filed under del.ici.ous

6 responses to “It has arrived…DIE tjoklit koek resep!

  1. marat

    I don’t care about death by chocolate, hierdie resep GAAN ek probeer! Dit klink heerlik! Njammie! 😀

  2. Ek dink ek moet dit dalk ook probeer maak…

  3. Yolla

    Ek soek nou al heeldag n goeie sjokolade resep en ek dink ek het die regte een gekry

    Yummy!!

  4. Xanika

    Ek gaan die naweek die koek vir die 4de keer bak – tot my laaitie is mal daaroor! Baie dankie dat jy dit met ons gedeel het.

  5. Oe lekker hier kom ek nou op ‘n wenner af.

  6. Pingback: MasterMind, ens. « Xanika se Blog

Leave a Reply

