My lewe in ‘n sticker

Toe kom ek op hierdie waarhede af vanoggend. So, in case you’ve wondered, hier is my lewensfilosofie:

Life3_thumb   en die emphasis op “prove”         

          1192151353916_thumb_thumb  hier is ek in ‘n sticky situasie!!

N640853434_455940_7926_thumb     yip, dit het al ook gebeur…

21ch7kk_thumb story of my life!

Love99_thumb  absoluut 100%

Life_thumb   and then he became my husband!         

8093489_thumb  kon dit NIE weerstaan nie! Een van die snaaksste goed wat nog gesien het!                                                                                                                              

01awcax0ccfroaaaacaaaaaaaaaaa-_thumbwaar woorde, proven over and over…

250px-boysarestupid_thumb 🙂

 Judge2_thumb Het ek al genoem dat “being judgemental” is een van my grootse pet hates??

Love_it_all_thumb vir Deon      

Skillz_thumb  vir my, werk die “hard approach” gewoonlik die beste!

Ifarted_thumb ek lag my g*t af!!! 

Let_me_borrow_that_top_thumb  sorry, ek kon dit nie weerstaan nie!!!

As ek hier moet aangaan paste ek 4000 quotes! Laat ek liewer stop voor die wordpress polisie my kom opspoor! And as a last thought:

Dance_like_no_one_v_thumb

Ciao,

Rene

4 Comments

Filed under 1

4 responses to “My lewe in ‘n sticker

  1. Hiehie! My gunsteling is daai ‘skills’ ene.

  2. Jy kan maar aangaan – ek geniet dit gate uit 😆

  3. BJF

    Hey, skeur my vir Piglet!!!

  4. langtoon

    oulike post.

    drunken words, so waar (laat die ware jy na vore kom, scary ne)

    I farted, te cute!!

    piglet, haha

Leave a Reply

