Rocky VII…..

Vanoggend is ek 6uur wakker. Dit is BAIE vroeg vir my. Ek was nog nooit een van daai mense wat 5am elke dag opstaan en dinge begin doen nie. Nee. Ek staan so laat moontlik op (7uur is my laterig, 8am ‘n bonus!!). So toe is ek 6am op. Ek dog eers dis omtrent 4am toe sussie my roep. Maar toe ek die dummy gaan insit en sy draai om en se “hello mamma” toe weet ek – sy’t klaar geslaap! Ek’t toe maar die matrassie uitgetrek, haar uit die kot getel en by my gesit met ‘n klein kombersie op ons – bitter koud. Sy wou niks weet van verder slaap nie. Ek kon werklik nog nie my oe oopkry nie. So, toe ek uit my semi-koma toestand wakker geruk word met “I love you, you love me” toe dag ek, Barney, jou simpel skewe pers dinosaur!!!!!!!!!!!!!!! Ek en Barney het ‘n love-hate verhouding. As hy my kinders besig hou op die kassie dan kan ek hom stomach, maar as hy soos vanoggend, sy freaking irriterende politiese korekte liedjie in my oor kom sing dan haat ek die ding. Ai. Elk geval, toe’s ek wakker.

Dis toe dat ek ewe skielik die besluit maak dat as ek nie VANDAG begin met gym nie, gaan ek nooit nie. My verskoning verlede maand was dat ek nie halfpad deur die maand wil begin nie want dan betaal ek vir ‘n hele maand en blah blah blah. So, vandag was die dag. Ek kry my gym-gear aan, manlief vat vir boeta skool toe, en daar gaat ek. Ek’s so ‘n paar minute vroeg en die boks instrukteur verstik amper in sy oats toe hy my sien!! Ja toe toe, se ek, dis regtig ek. Laat ek probeer. Ek was meer as ‘n jaar laas by daai plek. Het skoon vergeet waar om die handbande op te rol. Om nie eers te noem dat ek nie my EIE bande eers kan opdraai nie – vra toe maar vir die instrukteur – ek sien hy wil lag en dink seker “Hehe, vandag skyt hierdie girl!!”.

10 minute touspring…het JY al ooit vir 10 MINUTE tou gespring????? Dis soos japanese torture! Jou longe brand. Jou bene willie. Jou arms wil self afskroef. Jou kop draai. En ek kan wragtig nie soos daai boksers sulke klein een-voet sprongetjies gee nie! Maar spring sal ek spring. Vir 10 minute lank…TIME!!! Skree die ou. Kry julle bokse. Bokse? Bokse. Ons gaan nou op en af bokse spring. Heen en weer. Oor. Sylangs. Voor na agter. Ek wil vrek. Die hele plek is vol spieels en daar is net 6 girls in die klas…so dis nie asof jy erens kan MAAK of jy oefen nie, jy moet oefen! TIME! Handskoene aan, sakke toe. Ek’s finished. Maar aangaan, sal ek aangaan. my hare is die wereld vol. My bene willie meer nie. Ek stap sakke toe.

“Combo 2 3 5 3!!!” Huh? Hy wys my. Linker reguit, regter reguit, Linker upper, regter haak. 1 Minuut. Ek doen dit. Liewe moer. Maar ek sallie stop nie. Vir 15 minute slaan ons sakke. Ek vang naderhand op wat beteken, 2 5 3 3 6 1 3 4 en so meer. Maar ek pyn. Daai sak voel vir my BAIE hard en die klub se handskoene is geskeur binne en ek gril my dood vir waar daai handskoene al was – *note to self, koop vandag eie handskoene.

Klaar met sakke, terug na die mat. Oppie rug, sit ups. Nog. Nog. Push-ups. Nog. Fietsry op die rug. Nog. Sit ups. VOL ARMY SIT UPS!!! Ek kan nie. Strek. Ek wil vrek.

Ek trek die handskoene uit en albei hande se kneukels bloei. O hel. Ek wys hom, sy oe rek! Watter sak was ek op, vra hy? Die laaste een. Ja, daai een is baie hard…maar hoe hard het ek geslaan? Hard se ek. Hy sien, se hy. Anger issues, vra hy? I suppose, se ek! Hy lag. Ek try maar tot my mondhoeke pyn. Maar ek dra my letsels met trots vandag! Terug by die gym! Ek moes net die stap gevat het vanoggend om fisies in die motor te klim, daarnatoe te ry en die wit waks uit iets gaan slaan het! En dit voel GREAT!!!!! Daar’s Woensdag weer ‘n klas, ek gaan my bes probeer om more uit die bed te kom. Ek voel alreeds hoe begin die suur in my spiere protesteer! Maar ek gaan dit doen. Ek voel regtig goed.

Hierdie maand is ‘n goeie maand. My ander “quest” waaroor ek tob al vir amper ‘n jaar gaan hierdie maand realiseer. Ek begin met drama klasse. Ek het die “acting class tutor” opgespoor. Ek moet 2 monoloe, een engels een afrikaans, vir hom gaan “Act”. Oefen dit, bel my dan praat ons weer se hy. Ek het ‘n engelse een, maar weet nie eers waar om te begin met die afrikaans nie??? Any takers? Niks op Google, Youtube, Aardvark…nerens! Raad asseblief!

Ciao for now,

Ek voel goed. Oor my onmiddelike situasie. Oor die land? Ek lees of luister nie meer nie. Ek kyk gisteraand ‘n fliek en iemand het ‘n t-hemp aan wat se Buck fUSH…I can do a lot with that…maak dit jou eie 🙂

Rene

10 Comments

Filed under 1

10 responses to “Rocky VII…..

  1. Eerstens…ek kan dalk help met ‘n monoloog.

    Tweedens…ek wil jou graag hê as “Author” by Die Werf. Wat sê jy?

  2. Zee

    Is jou lyfie nou nog bietjie seer nie?
    Sorry ek kan jou nie met jou monoloog help nie 😉

  3. Rene

    Sê my net hoe lank dit moet wees en wat jou sou tickle. Dan skryf ek jou ‘n monoloog.

    Ek kan jou as Author byvoeg op Die Werf en jy plaas so nou en dan vir ons ‘n paar posts. Ek beoog om tussen 5 en 8 Authors daar te hê. Natuurlik net mense met views en style wat dit die moeite werd maak…

  4. Ek het die email adres nodig wat jy gebruik om in jou WordPress rekening in te log. Sodra ek jou as ‘n author gelaai het sal jy sien dat as jy post skryf in jou eie Dashboard, daar ‘n dropdown boksie wat jy kan kies of dit op jou eie blog of Die Werf geplaas moet word.

    Heel eenvoudig!

  5. rb

    Hoe voel die lyf en het jy weer gegaan?
    Ek het ook begin squash speel, kry darem die bal raakgeslaan, maar moet net weer gaan.

  6. Bwahaha! Baie snaaks en my simpatie, want ek ken jou pyn (gym). Aanhouer wen. Jip, dit klink corny en jy’s lus om iemand te moker as hy/sy dit vir jou se^, maar dis waar. 😉

  7. langtoon

    waar’s jy??

  8. BJF

    wat het van jou geword?

Leave a Reply

